Anyavállalatunk, a Kiosk.advertising reklámügynökség ars poeticájához illeszkedően a Kiosk PR is elsősorban olyan ügyfelek kiszolgálását célozza, akik konkrét üzleti célokkal rendelkeznek, artikulálni tudják elvárásaikat, és őszinte visszajelzéssel irányítják az ügynökséget, hogy elképzeléseiknek megfelelő kiszolgálásban részesüljenek.

Noha a PR-kommunikáció műfajában alkalmazható mindenféle eljárást és módszert ismerünk a digitálistól a word-of-mouth-ig, ezek öncélú használata helyett az ügyfél céljaihoz leginkább igazodó, valóban hiteles megoldásokat javasoljuk. Csak azért, hogy saját képességeinket csillogtassuk, nem szeretnénk szükségtelen és kockázatos látványosságokra rákényszeríteni az ügyfelet. Ugyanakkor szívesen vállalunk garanciát az ígéreteinkre, még az igencsak változékony hazai sajtópiaci környezet ellenére is.